Ako sa registrovať?
> Registrovať sa môžete dvomi spôsobmi: pred vytvorením objednávky priamo na
hlavnej stránke v pravom hornom rohu alebo pred dokončením svojej objednávky.
Po zadaní informácií máte vytvorené konto. Vami objednávané knihy si nájdete v
nákupnom košíku v pravom hornom rohu a môžete pokračovať vo svojej objednávke.
Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť pomocou prihlasovacieho
mena a hesla. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav Vašich
objednávok, všetky faktúry, sledovať svoj whishlist alebo upraviť svoj profil.
Ako si zmeniť heslo?
> Heslo do svojho konta si môžete zmeniť po prihásení v sekcii Môj účet a v
rámci nej v položke menu Moje osobné informácie.
Čo robiť ak ste zabudli heslo?
> Kliknite na hlavnej stránke v pravom hornom rohu na Prihlásiť/
Registrácia. Po načítaní stránky sa v pravej časti zobrazí možnosť Zabudli ste
heslo?. Po kliknutí na ňu, zadajte emailovú adresu, ktorú ste použili pri
vytvorení konta, a na ktorú vám bude zaslané nové heslo. V prípade, že sa vám
nepodarí prihlásiť ani po zaslaní nového hesla, prosím kontaktujte nás na
kontakt@babyknihy.sk
Sú ceny za produkty uvádzané s DPH?
> Áno. Všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane príslušnej DPH (10% na
knihy, 20% na ostatný tovar, ak nie je na faktúre uvedené inak).
Čo je wishlist?
> Wishlist je zoznam Vašich želaných produktov, ktorých nákup ste sa
rozhodli odložiť alebo daný produkt nemáme práve na sklade. Jediným kliknutím
si do neho môžete ukladať produkty, ktoré Vás zaujali, a ktoré by ste možno v
budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie
wishlistu musíte byť prihlásený. Svoj wishlist nájdete po prihlásení v sekcii
Môj účet a v rámci nej v položke menu Moje obľúbené - wishlist.
Je možné do zaslanej záväznej objednávky doplniť tovar alebo navýšiť počet
objednaných kusov?
> Ak si prajete doplniť tovar do zaslanej záväznej objednávky, alebo navýšiť
počet objednaných kusov tovaru, stačí, ak nás budete kontaktovať na
kontakt@babyknihy.sk a upravíme
existujúcu objednávku. V prípade, že tovar bol už zaplatený pri objednávke,
zašleme vám platobné údaje na doplatenie zvyšnej sumy za doplnený tovar.
Je možné doručenie tovaru do zahraničia?
> Doručujeme v rámci Českej a Slovenskej republiky. Do iných krajín je doručenie možné po individuálnej dohode.